Zaregistrujte se a získejte slevu 5% na první nákup! 5 výhod registrace na DomeCZECH

Jak na webu DomeCZECH objednat, zaplatit

O penízcích 

Ceny zboží zůstávají platné po dobu, kdy jsou zobrazovány v eshopu.

Platbu objednávky můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem
  • V hotovosti nebo kartou na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce
  • Rychlým online převodem těmito metodami:
  • Hotově při převzetí
  • "Na fakturu" pro školky a státní instituce nebo v případě dohodnuté spolupráce

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od přijetí objednávky. Po obdržení Vaší objednávky budete mít k dispozici všechny platební podklady nebo QR kód (pro případ bankovního převodu) a nebo Vás systém přesměruje na platební bránu, kde si vyberete metodu platby, která bude pro Vás nejlepší (online převod). Obdržení platby Vám potvrdím emailem. Fakturu Vám pošlu emailem i v papírové variantě zabalenou v objednávce.

 

Jak Vám produkty pošlu?

Při objednávce si sami zvolíte, jaký způsob Vám bude nejvíce vyhovovat. 

  • Osobní odběr - ZDARMA
    • je možný na adrese Bohdíkovská 40, Šumperk. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dám Vám emailem vědět. Alespoň jeden den dopředu je potřeba se telefonicky ( +420 777 676 832) domluvit na čase vyzvednutí.
  • PPL - doručení na Vámi zadanou adresu 120 Kč
    • Jakmile předám zboží k přepravě, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
    • V den převzetí i doručení Vás kurýr informuje prostřednictvím SMS a emailu. 
    • Doručí do druhého pracovního dne v rámci ČR. 
    • Pokud Vás kurýr nezastihne, můžete si zásilku nechat přesměrovat  do výdejního místa Parcelshop, nebo to zkusí dopravce následující den znovu.
  • Zásilkovna  85 Kč
    • V pokladně si vyberete výdejní místo, které Vám nejvíce vyhovuje
    • Jakmile předám zboží k přepravě, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
    • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

Když už objednávka dorazí ...

Tak prvně překontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci. Pokud bude obal nést stopy hrubého zacházení a budete se obávat, že by mohlo být zboží poškozené, nemusíte takovou zásilku převzít. V takovém případě je nejlepší pořídit fotku poškozeného obalu a zaslat mi ji a s dopravce sepsat reklamační protokol

Věříme, že všechno bude v pořádku, takže neváhejte a rozbalte zásilku co nejrychleji a už stavějte. Udělá nám velkou radost, pokud nám třeba písnete na facebook či mail, jak se Vám Urbix líbí.

Vrácení zboží

Když si vybíráte zboží v kamenné prodejně, můžete si ho osahat, nechat si od prodávajícího vysvětlit a ukázat jeho skvělé vlastnosti. Jestliže však nakupujete přes internet, předem si jej neprohlédnete, a tak se může stát, že nesplňuje Vaše představy. Chci, abyste věděli, že zde koupené nepoškozené zboží můžete během následujících 1000 let a 3 dnů od převzetí bez udání důvodů vrátit

Záruka

Na webu DomeCZECH jsou jen festovní věci, stavebnice z nejkvalitnější bukové překližky, kvalitní látkové houpačky, velice pevná houpací prkna a další. Vydrží tedy hodně, ne však vysoký žár ohně, koupání ve vodě nebo dřevorubeckou pilu. Je to prostě přírodní materiál. Nicméně právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě.  Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

Firma STRIPE WOOD s.r.o. (to jsme my) nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.